relevant blijven is wat je wil

Wij werken voor MKB bedrijven die zich op welke manier dan ook willen verbeteren door digitalisering. In ons team hebben wij de kennis en ervaring die jullie helpt om digitale ambities waar te maken.

Digitalisering gaat over wat je als bedrijf te bieden hebt aan je klanten en over hoe je dat operationeel op een efficiënte manier voor elkaar krijgt. Wij bekijken jullie digitale ambities dan ook vanuit verschillende invalshoeken met als doel om jouw medewerkers een goede werkomgeving te bieden, om klanten enthousiast te maken en je bedrijf te laten groeien.

groothandel magazijn
bouwnijverheid
medewerker productie

veilig en schaalbaar IT platform

Een goed beveiligd IT platform dat meegroeit zorgt voor operationele continuïteit en tevreden klanten.



IT platform Ontwerp

Met een goede opzet van het IT landschap kunnen bedrijven snel inspelen op veranderende situaties.

  • Netwerk en prestatie audit
  • Technologie workshops
  • Roadmap aanpak


Beveiliging &
Beheer

Digitale veiligheid gaat over systemen en mensen. Wat is het security beleid bij jouw bedrijf?

  • Security check
  • Update analyse
  • Support prestatie analyse


Contract & SLA management

Evalueren jullie de jaarlijkse IT uitgaven en komen leveranciers de gemaakte afspraken na?

  • Licentie checklist
  • Spend analyse
  • SLA checklist


Software
selectie

Bij de keuze voor ERP, CRM, WMS of productie software hoort ook de keuze voor een leverancier. Welke afwegingen maak jij daarbij?

  • Input-output analyse
  • Uitvraag ondersteuning
  • Selectie en contract check


Implementatie- begeleiding

Een goede samenwerking met de leverancier is bepalend voor het succes van een implementatie. Hoe zet jij die samenwerking op?

  • Agile projectaanpak
  • Budget- en scopebewaking
  • Adoptieplatform


Data & Business Intelligence

Data wordt waardevol wanneer je deze transformeert naar inzicht.
Is jouw organisatie al
data-gedreven?

  • Data model en strategie
  • KPI’s
  • Data Science


De juiste software 

De keuze voor technologie is slechts een onderdeel van softwareselectie. Wat zijn jouw overwegingen bij de leverancier? Heb je een compleet overzicht van eenmalige en doorlopende kosten? En wat is de impact van de nieuwe software op medewerkers?


Efficiënt WERKEN

Klanttevredenheid is een belangrijke indicator voor operationele processen. Succesvolle bedrijven hebben duidelijke werkafspraken en zetten daarbij de klant centraal. Hoe meten jullie klanttevredenheid?

Procesverbetering

In een digitaal tijdperk is continu verbeteren essentieel. Stellen jullie bij verbeteringen de vraag welke rol technologie kan hebben?

  • Stroomdiagram
  • Lean methode
  • Procesmanagement


Verandermanagement

Medewerkers die altijd hetzelfde doen laten een bedrijf niet groeien. Hoe zijn jouw medewerkers betrokken bij verandering?

  • ADKAR model
  • Design Thinking
  • Kaizen methode


Skills verbeteren
    

Bedrijven groeien als de medewerkers groeien. Met een growing mindset in de cultuur van een bedrijf is er altijd vooruitgang.

  • Competentie Framework
  • Verbeterplan
  • Train de trainer


Juiste mensen vinden

Tekort aan personeel is een veelgehoord probleem. Digitalisering kan helpen, maar dat vraagt vaak om een ander type medewerker.

  • Wervingsprofiel
  • Profielmatching
  • Keuzebegeleiding


ADOPTIE
   

Leren werken met nieuwe technologie wordt vaak overgeslagen. Een klassiekale uitleg is niet voldoende in een adoptieproces.

  • Train de trainer aanpak
  • Intern support
  • Continu feedback


DigitalE vaardigheden

In onze samenleving en ook in het bedrijfsleven is digitale geletterdheid erg belangrijk. Medewerkers met deze vaardigheid leveren een veel betere bijdrage aan verbeteringen binnen bedrijven.

Groei door slimme positionering

Een betere binding met bestaande en nieuwe klanten leidt tot groei. Digitale technologie en slim gebruik van data kunnen daarbij een belangrijke rol spelen.

Propositie

Digitale technologie in klantbenadering of als onderdeel van het business model. Wat kan dat jouw bedrijf opleveren?

  • Digital Business Planning
  • Customer Journey
  • Portfolio Management


Online Positionering

Potentiële klanten oriënteren zich via online kanalen. Een goede strategie voor digitale positionering en marketing leidt tot groei.

  • Digital Marketing Canvas
  • SEO / SEA analyse
  • Marketing Automation Strategie


Digitalisering begint met lef & leiderschap